Apmokėjimas

  • Apmokėkite per el. bankininkystę. Apmokant per elektroninę bankininkystę Jūs pasirinksite savo banką ir iškart būsite nukreipti į mokėjimo langą. Šis mokėjimo būdas pats greičiausias. Pavedimas į mūsų sąskaitą įskaitomas per kelias minutes.

Prekių pristatymas

  • Užsakymo krepšelį gali sudaryti kelios skirtingos prekės.
  • Siunčiame per Lietuvos paštą ir kitas siuntų tarnybas atsižvelgdami į siuntos rūšį ir paslaugos kokybę.
  • Išrenkame efektyviausią ir saugiausią būdą pristatyti Jums Jūsų prekes laiku ir kokybiškai. 
  • Prekės vidutiniškai pristatomos per 2-4 darbo dienas, bet ne vėliau nei per 7 darbo dienas. ES šalyse per 5 - 10 dienų, JAV 8-18 dienų, kitose šalyse už ES ribų 12 - 20 dienų.
  • Pristatymo kaina visoje Lietuvoje 1,90 €ES šalių viduje pristatymo kaina 3 EUR (~ 3,4 USD), už ES šalių ribų - 5 EUR (~ 5,6 USD).
  • Perkant prekių už 25.00 € ir daugiau taikomas nemokamas prekių pristatymas.
  • Užsakymas laikomas gautu konkrečią dieną, jei jis padarytas ir apmokėjimas gautas iki tos dienos 12.00 val.
  • Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta yra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista ). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeistą iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės.
  • Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir  asortimentą.

Prekių grąžinimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus gali kreipti į  www.aldona.lt el. parduotuvės administraciją ne vėliau nei per 14 dienų po prekės įsigijimo.
  • Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu  +370 67479408 arba el. paštu [email protected].
  • Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu [email protected] pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
  • Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
  • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
  • Pinigai grąžinami per 2 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.
0
 .